";
ورود / ثبت نام
علاقه مندی ها
سبد خرید
  •  آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ اطلاعات کاربری منتقل می‏‌شوید که در این بخش امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

  • چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، رمز عبور جدید برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً در ایمیل خود بخش اسپم (spam) را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری Gmail گاهی spam می‌شوند.

  •  چگونه به اطلاعات خریدها و فاکتورهای قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

 برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی خود، ابتدا با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید، کلیه سفارش‌ها و فاکتورهای قبلی خود را در این صفحه مشاهده می کنید.

  •  به خرید از فروشگاه شما علاقه مندم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه اطمینان حاصل کنم که پس از خرید، کالای مورد نظر به دستم می‌رسد؟

جلب اعتماد مصرف کنندگان و خریداران محترم از اولویت‌های فروشگاه ای تی مال می‌باشد و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی  به کسب و کار فروشگاه ما رسمیت می‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
 

  •  آیا برای خرید از سایت، حتماً باید در سایت عضو باشم؟

بله- با اینکه بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید عضویت خود را تکمیل نمایید.

  •  آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. بخش پیگیری سفارشات فروشگاه ای تی مال پس از بررسی و تایید سفارش ها، با مشتریان تماس گرفته و پس از تایید خرید اقدام به ارسال کالا می کنند. لازم به یادآوری می باشد که بررسی سفارشات در تعطیلات رسمی در هیچ صورتی انجام نمی پذیرد و سفارشات بلافاصله بعد از ایام تعطیل بررسی می شوند. برای اطلاع از روزهای کاری و ایام تعطیل فروشگاه ای تی مال بر روی این قسمت کلیک نمایید و یا وارد بخش تماس با ما شوید.

  •   روش‌های ارسال کالا چگونه است؟

با توجه به نوع کالا و مکان ارسال کالا روش‌های ارسال متعددی وجود دارد که برای شما کاربران محترم در فاکتور خرید فعال می‌شود و به خواست خود می‌توانید هرکدام را انتخاب کنید:

  1. پست پیشتاز
  2. پست تیپاکس
  3. پست سفارشی
  4. باربری
  5. پیک

همچنین با توجه به سیاست فروشگاه ای تی مال در راستای جلب رضایت مشتریان، امکان ارسال رایگان کالا برای بعضی از کالاها نیز وجود دارد. بدین منظور کالاهایی که شامل ارسال رایگان می‌شوند با گزینه "ارسال رایگان" در قسمت معرفی کالا مشخص می‌شوند.

  •  چگونه آدرس ارسالی کالای خود را تغییر بدهم؟

در هنگام ثبت نام در سایت ای تی مال از شما کاربران محترم درخواست آدرس و کد پستی می شود که می بایست این قسمت ها به درستی و کامل وارد شوند زیرا چنانچه آدرس ثبت شده توسط کاربران با آدرس دقیق آنها مغایرتی داشته باشد، فروشگاه ای تی مال هیچگونه مسئولیتی را بر عهده نمی گیرد. چنانچه مشتریان محترم تمایل به تغییر آدرس خود به منظور تحویل کالا را دارند باید در هنگام خرید در قسمت ثبت آدرس، آدرس مورد نظر خود را وارد کرده و تایید نمایند و پس از بررسی و تایید آدرس انتخابی که توسط بخش پیگیری سفارشات سایت ای تی مال انجام می شود کالای درخواستی شما کاربران محترم به آدرس جدید ارسال می شود.

شما نیز میتوانید نظر خود را راجع به این مطلب با دیگران در میان بگذارید

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.


ورود به حساب کاربری
سبد خرید
لیست علاقه مندی ها




ثبت نام